Brendovi, korist za proizvođača i cijelu privredu.
Ministarstvo trgovine i turizma zajedno sa Privrednom komorom radi na stvaranju povoljnijih uslova za privrednike, proizvodnju kavlitetnih domaćih proizvoda i njihovo nametanje inostranom tržištu, kao prepoznatljivog brenda, rečeno je na konferenciji koja je održana u Poslovnom centru Spektar drink u Bijeljini.
Brendovi nisu samo korist za proizvođača, nego i cjelokupnu privredu jednog društva.Politika brendiranja Republike Srpske ima za cilj da obuhvati najvažnije pojmove vezane za brend i upravljanje brendom, približi ih domaćim preduzetnicima i njihove proizvode učini prepoznatljivim po dobrom kvalitetu, kako na domaćem tako i inostranom tržištu.
Brendiranje je dug i veliki posao.Svako mora biti svjestan činjenice da nije sam na tržištu i da je to posao „dan po dan-korak po korak“.Za pozicioniranje brenda osim kvaliteta potreban je i strategijski plan aktivnosti koje će mu obezbijediti dugoročnu poziciju na tržištu, konstatovali su uspješni privrednici.
Brend se prepoznaje kao nešto što je vrijedno, autentično i ne postoji vremensko ograničenje njegovog trajanja.Bitan faktor za opstanak brenda nije samo njegovo kotiranje na tržištu, nego i svijesti potrošača, zaključeno je na konferenciji koju je organizovalo Minisatarstvo trgovine i turizma Republike Srpske u saradnji sa Privrednom komorom Republike Srpske - Područnom privrednom komorom Bijeljina.
Konferenciji su prisustvovali potpredsjednik Privredne komore RS Mihajlo Vidić, predsjednik Područne privredne komore Bijeljina Anto Gajić i direktor Područne privredne komore Bijeljina Slavica Marković.
Copyright © 2014 - 2024. Područna privredna komora Bijeljina. Sva prava zadržana.