Политика квалитета је саставни дио пословне политике Коморског система Републике Српске, заснива се на сталном побољшавању квалитета пословања и представља оквир за дефинисање Циљева квалитета.
Коморски систем Републике Српске чини Привредна комора Републике Српске са сједиштем у Бањалуци и пет подручних привредних комора: Бања Лука, Бијељина, Добој, Источно Сарајево и Требиње.
Основни задатак Коморског система је заступање привреде пред органима власти, посебно у припреми привредног законодавства, при доношењу мјера и механизама привредног система, економске политике и развојних политика.
Подручне коморе подстичу развојне процесе на свом подручју, водећи рачуна о укупном развоју те циљевима и интересима привреде.
Корисници услуга Коморског система су привредна друштва, банке, осигуравајућа друштва и друге финансијске организације које обављају дјелатност од заначаја за привреду.
Успостављањем система менаџмента квалитетом према стандарду ИСО 9001:2008, Коморски систем је усвојио кључне елементе Политике квалитета и опредјелио се за:
- Пружање услуга чланицама у другим заинтересованим корисницима
- Промоција чланица у земљу и иностранству
- Подршка прилагођавању привреде европским стандардима
- Реализација програма стручног образовања
- Пословно савјетовање и информисање
- Стално праћење потреба привреде и у складу с тим прилагођавање врста, садржаја и квалитета услуга Коморе.
Систем менаџмента квалитетом Коморе је усмјерен на стално откривање недостатака у пословању и њихово отклањање доприносом свих запослених, те иновирање процеса рада и пословања.
Коморски систем стално ће предвођен руководством, испуњавати потребе чланова ка унапређењу активности кроз:
- Поштовање закона, јавности рада, добре пословне праксе и начела пословног морала;
- Развијање и његовање односа са пословним партнерима ради оставаривања заједничке користи и за добробит чланова Коморе;
- Стварање и очување културе рада у којој ће сви запослени бити укључени у постизање пословних циљева, те мотивисани и награђени за свој допринос;
- Спровођење заштите на раду радника и унапређивање радних услова;
- Заштиту животне средине, као обавезу свих запослених;
- Повећање ефикасности и ефективности рада Коморе сталним преиспитивањем Политике квалитета, развоје система менаџмента квалитетом и унапређењем ефикасности ресурса и квалитета услуга.